Varför leasa med Arval?

Varför leasa med Arval?

Våra åtaganden

Vi rådger

Vi rekommenderar

Vi ger dig råd om vilken bilpolicy som bäst passar ditt företags behov.

Bild

Vi förvaltar

Vi förvaltar

Vi förvaltar administrationen av dina fordon.

Bild

Vi rapporterar

Vi rapporterar

Vi förser dig med alla uppgifter du behöver, då blir beslutet enkelt.

Bild

Vi lovar

Vi lovar

Vi håller vad vi lovar.

Bild

Med Arval blir billeasing personlig

Vårt fokus är att lära känna dig och din verksamhet. Många människor betraktar leasing som en B2B-tjänst, men vi menar att vi bygger personliga relationer: det är det vi menar när vi säger att vi gör billeasing personlig.

En kontakt som känner ditt företag väl


Din Account Manager ansvarar för den dagliga samordningen av din vagnpark och kommer att vara den fasta kontaktpersonen för dig. Oavsett vad ärendet gäller - kanske att förhandla fram de bästa lokala avtalen eller att administrera service och reparationer - kan du lita på att frågan hanteras av en expert med stor kunskap om din verksamhet.

Ett kundteam säkerställer effektiv hantering av din vagnpark

Vårt kundteam sätter alltid dina intressen främst. Din utsedda Account Manager är den centrala personen som du och din organisation har regelbunden kontakt med. Denne har i sin tur ett nära samarbete med ett kunnigt Account Team som ordnar med inköp och leverans av bilar och mera.

Med vår unika struktur ser vi till att vi alltid är närmare våra kunder än våra konkurrenter. Hos oss får du alla fördelar förknippade med en global organisation, samtidigt som du alltid har kontakt med ditt egna lokala kontor på Arval. Det är så vi ser till så att våra relationer aldrig förlorar den personliga touchen.

Arval BNP Paribas Group - Full Service Vehicle Leasing


Dina möjligheter online

En översikt över de Arval-verktyg som finns tillgängliga för dig.
Din access

Single Sign On (SSO): Dina inloggningsuppgifter ger dig tillgång till alla portaler du är registrerad på. När du är inloggade väljer du helt enkelt de plattformar du vill besöka.

Du har möjlighet att skapa behörighetsnivåer på ditt Arval-onlinekonto. På så sätt kan du skapa olika roller inom organisationen för din vagnparkshantering. För närvarande har vi identifierat roller:

  • bilansvarig, som har behörighet till all data
  • ekonomiansvarig, som har behörighet till fakturorna.

Kontakta din Account Manager för att skapa dessa roller på ditt Arval-onlinekonto.


 

 

 

 

 

Login
My Arval

My Arval är vår kundportal som fungerar som ett fönster till våra rapporteringsverktyg. Det ger dig också direkt behörighet till en mängd information som är värdefull för bilansvariga eller ekonomiansvariga beroende på deras behörighetsnivå.

Med My Arval får du tillgång till allt du behöver veta på en intuitive portal. En social media-vägg med de senaste nyheterna från fordonsindustri och tillgång till alla tillgängliga portaler. My Arval är din bas där du kan hantera din vagnpark. Någon fråga? I My Arval är du bara ett klick ifrån från att kontakta din Account Manager.
 

Login
My Fleet Status

My Fleet Status är en kraftfull, dagligt uppdaterad och responsiv webbaserad applikation som levererar information 24 timmar om dygnet, alla dagar. Den hjälper dig när som helst när du hanterar din vagnpark och att kontrollera din totala ägandekostnad.

Ett rapporteringsverktyg online för att hjälpa dig att fatta beslut om den dagliga hanteringen av din flotta. My Fleet Status är en kraftfull, dagligt uppdaterad och responsiv webbaserad applikation som levererar information online 24 timmar om dygnet, alla dagar.  Den hjälper dig när som helst när du hanterar din vagnpark och att kontrollera din totala ägandekostnad (TCO). Tillgänglig hela tiden, oavsett var du än är och på alla uppkopplade enheter.

Du kan ställa in behörighetsnivåer för bilansvarig och ekonomiansvarig. Den senare kan endast få tillgång till finansiell information.

VARFÖR ANVÄNDA MY FLEET STATUS?
Identifiera i ett ögonblick, din nuvarande vagnparksstatus
  • Hantera dina förare och körbeteenden
  • Samla relevant information om varje enskilt kontrakt
  • Alla fakturor och finansiell information tillgängligt på en plats
  • Alla pris- och tillvalslistor per jobbkategori
  • Beställ dokument, underhåll, hyrbilar och mer.

MED MY FLEET STATUS KAN DU:
  • Samla relevant information om varje enskilt kontrakt
  • Identifiera i ett ögonblick, din nuvarande vagnparksstatus
  • Bevaka och kontrollera dina kostnader genom att gå in i detalj för specifik information
  • Fokusera på varje fordon
  • Hantera dina dagliga vagnparksaktiviteter.
Login

Service Level Agreement: vårt uppdrag är att göra dig nöjd

Det är viktigt för oss att du är nöjd. Därför garanterar vi att våra tjänster är anpassade till dina behov, och genomför regelbundna kundundersökningar för att säkerställa att vi håller vad vi lovar.

Vårt Service Level Agreement, innebär att vi reglerar garantier och servicenivåer i ett avtal. Vi vet att nöjda kunder är våra bästa ambassadörer, och vi anstränger oss alltid lite extra för att se till att du är nöjd.
 

  • Vi dokumenterar tydligt arbetsflöden och servicenivåer, så att du vet vad du kan förvänta dig av oss
  • Vi genomför regelbundna kundundersökningar för att mäta om du är nöjd med vår prestation
  • Alla uttryck för missnöje, oavsett anledning, hanteras enligt våra rutiner för klagomål
  • Vårt åtagande innebär att du alltid får vad vi har kommit överens om