Klagomål

Vi gör vårt yttersta för att erbjuda våra kunder, relationer och besökare en optimal upplevelse och service. Det är dock möjligt att du på grund av ett fel från vår sida har haft en obehaglig upplevelse och vill lämna in ett klagomål. På Arval hanterar vi klagomål mycket öppet. Varje klagomål registreras korrekt och följs upp för att säkerställa att vi förvandlar en obehaglig upplevelse till ett positivt utfall och för att förhindra återfall i framtiden. Du kan alltid rapportera ditt klagomål till oss via telefon (08 - 799 88 90), per post (info@arval.se) eller via klagomålformuläret nedan. Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt. Även om du har praktiska frågor om din bil, vänligen kontakta Arvals account managers. Vi hjälper dig gärna måndag till torsdag 08:00-17:00 och Fredag: 08:00-16:00
Utanför öppettider kopplas du vidare till Arval Assistance dygnet runt.
Är din hyrbil saknad eller stulen? Vänligen kontakta oss så snart som möjligt via telefon (08 - 799 88 90). Vi är tillgängliga 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan (utanför kontorstid via Arval Assistance).

Rapportera ett klagomål

Du kan skicka in ditt klagomål genom att fylla i formuläret nedan.

Skicka ett klagomål till Arval

Jag bekräftar att jag har läst och förstått Arvals dataintegritetspolicy
 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.