Kundnöjdhet är oerhört viktig för oss och vi gör vårt yttersta för att våra kunder ska få en bra upplevelse av vår service. Om vår service inte motsvarat dina förväntningar vill vi veta det så att vi kan förbättra våra processer. Här hittar du information om hur du lämnar in din feedback till oss.
Hur ser processen ut?
Vår målsättning är att följa upp all inkommande klagomål för att säkerställa att liknande incidenter inte sker igen.
När vi har mottagit ditt ärende kommer vi att undersöka det som uppstått och informera dig om hur vi går vidare. Vi strävar efter att ha löst inkommande ärenden inom 6 arbetsdagar efter mottagandet.
Hur skickar du in din feedback?
Fyll i webbformuläret
Fyll i webbformuläret
I formuläret nedan kan du lämna din feedback till oss på Arval
Prata med oss
Ring oss på +46 87 99 88 90
mån-tors 08:00-17:00 & fredag 08:00-16:00
Skriv till oss
Mejla oss på Quality@arval.se eller till din kontaktperson hos oss Arval alternativ posta din feedback till:
Postadress: Arval AB, Box 80, 182 11 Danderyd
Träffa oss
Träffa oss
Du är välkommen till vårt kontor på Vendevägen 89, 182 32 Danderyd