Kontakta vårt Driver Experience Team
Vårt dedikerade Driver Experience Team är din huvudsakliga kontaktpunkt med Arval. Vi stödjer dig under hela ditt kontrakts liv för att säkerställa din dagliga mobilitet.
Hur ofta servas mitt fordon? Vad ska man göra vid förlust av dokument? En lampa lyser på instrumentbrädan?
Du kan när som helst ställa frågor om ditt fordon eller de tjänster som ingår (underhåll, reparationer, assistans, bensinkort, on-demand-tjänster, retur) samt om din försäkringsprodukt hos Arval.
Vi finns vid din sida för att svara på dina frågor och spara tid. Vårt team av specialister ger dig råd och hänvisar dig till rätt kontakter.
VILL DU HA MER INFORMATION?
Kontakta oss
VI HAR ÖPPET MÅNDAG TILL FREDAG FRÅN 8.00 TILL 16.00
RING OSS PÅ +46 8 799 88 90
Vid en olycka eller vid behov av vägassistans blir du omhändertagen 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. I appen My Arval kan du enkelt komma åt din avtalsinformation och få tillgång till många av våra tjänster. T.ex. uppföljning av din beställning, komma i kontakt med vårt Driver Experience Team, geolokalisering av godkända verkstäder, etc. Du hittar även ytterligare information i vår FAQ.
-
REGELBUNDET UNDERHÅLL AV DITT FORDON
Med ett klick identifierar du den närmaste godkända verkstaden. Service och reparationer utförs av vårt nätverk av samarbetspartners. Vi garanterar snabba svarstider.
-
FÅ TILLGÅNG TILL SUPPORT DYGNET RUNT
Har du problem med ditt fordon? Kontakta oss, vi hjälper dig bli mobil igen så snabbt som möjligt
-
SÄKERSTÄLL DIN SÄKERHET
Säkerställ din säkerhet under dina dagliga resor med en dedikerad skadehanteringstjänst: ett expertteam hjälper dig att rapportera skadehändelsen, övervaka reparationer och dirigera dig till godkända verkstäder.
-
TILLGODOSE DINA MOBILITETSBEHOV
Vi förser dig med ytterligare tjänster för att underlätta din hantering: bensinkort, on-demand-tjänster (tvätt, transport, m.m.), utfärdande av registreringshandlingar vid utlandsresor, korttidsuthyrningserbjudande, köp av fordon.